Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Guldägget används i lanseringskupp

Publicerad: 15 september 2010, 08:47

Reklambranschens största högtid på året, Guldäggsgalan, hålls på Hotell Stockholm Waterfront 2011. Konferenshotellet öppnar i januari och får på det här viset ett gyllene tillfälle att presentera sig för framtida kunder. – Vi är med och sponsrar Guldägget och det blir en del av vår lansering, säger Kenth Larsson marknadschef på Stockholm Waterfront till Dagens Industri.


Ämnen i artikeln:

Sveriges KommunikationsbyråerGuldägget

När galan hålls på hotellet den 14 april 2011 går planen i lås. Kenth Larsson medger för Dagens Industri att det är något man jobbat för:

– Det här är ett evenemang som vi ville skulle arrangeras på Stockholm Waterfront och vi är glada över att de vill vara här hos oss.

Hotellet kommer delvis sponsra galan men kommer inte ta hela kostnaden. Hur betalningen fördelas mellan Waterfront och Sveriges Kommunikationsbyråer vill Kenth Larsson inte säga.

Ove Gustafsson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.