Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Guldägget förlänger med Impala

Publicerad: 3 november 2008, 07:50

Reklamtävlingen Guldägget förlänger samarbetet med eventbyrån Impala.


Digge Zetterberg, projektledare för Guldägget. Foto: Camilla Palmblad.

Impala har skött sig med den äran, tycker Reklamförbundet som nu förlängt det  treåriga kontraktet med ytterligare två år.

Normalt sett brukar Reklamförbundet byta eventbyrå vart tredje år.

– Det känns helt rätt att fortsätta samarbetet med Impala. Vi var jättenöjda med dem efter förra årets gala så efter att ha gjort en utvärdering och hört oss för i branschen bestämde vi oss för att förlänga samarbetet, säger Digge Zetterberg, projektledare för Guldägget, i en kommentar.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.