Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag19.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Gymmen gör sig redo för omstart: ”Kommer att öka medieinvesteringarna markant”

Publicerad: 26 Mars 2021, 14:17

Från vänster: Sofia Brandberg är marknadschef på Actic. Susanne Jidesten är generalsekreterare på Friskis & Svettis

Gymkedjornas har det senaste året hållit hårt i mediepengarna. Samtidigt hägrar bättre tider bakom hörnet, och kedjorna förbereder sig nu inför en återstart. ”Vi ser både risker och möjligheter i situationen”, säger Actics marknadschef Sofia Brandberg.


Ämnen i artikeln:

Friskis & SvettisSatsCoronaviruset

En miljon svenskar har nu fått sin första vaccindos, och under gårdagen kom beskedet att skolelever i gymnasiet kommer att återgå till undervisning på plats i april. Samtidigt håller Sverige

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.