måndag6 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Gymmen gör sig redo för omstart: ”Kommer att öka medieinvesteringarna markant”

Publicerad: 26 mars 2021, 14:17

Från vänster: Sofia Brandberg är marknadschef på Actic. Susanne Jidesten är generalsekreterare på Friskis & Svettis

Gymkedjornas har det senaste året hållit hårt i mediepengarna. Samtidigt hägrar bättre tider bakom hörnet, och kedjorna förbereder sig nu inför en återstart. ”Vi ser både risker och möjligheter i situationen”, säger Actics marknadschef Sofia Brandberg.

Ämnen i artikeln:

Friskis & SvettisSatsCoronaviruset

Julia V. Caesar

julia.v.caesar@resume.se


En miljon svenskar har nu fått sin första vaccindos, och under gårdagen kom beskedet att skolelever i gymnasiet kommer att återgå till undervisning på plats i april. Samtidigt håller Sverige

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev