Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

H&M kör annorlunda reklamtavla i Stockholm

Publicerad: 7 november 2013, 09:46

Klädjätten H&M presenterar en annorlunda reklamtavla på Hamngatan i Stockholm idag inför sin kommanden kollektion av den berömda designern Isabel Marant. Genom att twittra kan den nyfikne frosta av glaset på reklamtavlan, få en visning av kollektionen och få information om hur man kan förhandsboka plagg.


Ämnen i artikeln:

H&M

– H&M strävar alltid efter att överraska våra kunder och vi ville  göra något kreativt och spännande inför lanseringen av Isabel Marant  pour H&M, säger Sofia Jegerborn, marknadschef på H&M Sverige i  en kommentar.

Genom att twittra till #HMlookNBook frostas glaset av på reklamtavlan.

Reklamtavlan är aktiv till den 13 november och kollektionen släpps i utvalda butiker samt på hm.com dagen efter.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

H&M

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.