Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

H&M:s nya ansikte: Katy Perry

Publicerad: 17 juli 2015, 13:21

Katy Perry.

Foto: Pressbild/H&M.

Artisten Katy Perry blir Hennes & Mauritz nya affischnamn från och med i höst.


Ämnen i artikeln:

Jonas ÅkerlundH&M

Det är klädjättens julkampanj som Katy Perry ska fronta. Kampanjen startar i november och körs ut globalt via tv och tidningsannonser.

– H&M var en av de första butikerna jag upptäckte i samband med att jag började utprägla min egen personliga stil. Jag har fortsatt att älska H&M under åren, säger Katy Perry i ett pressmeddelande.

Dan Jackson och svenske Jonas Åkerlund har hjälpt till med kampanjen.

– Vi är väldigt glada över att Katy Perry blir stjärnan i vår julkamapnj. Vi älskar Katy – allt ifrån hennes obeskrivliga talang och energi till hennes lekfulla personliga stil, säger Pernilla Wohlfarht, designchef på H&M.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Ämnen i artikeln:

Jonas ÅkerlundH&M

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.