Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag17.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

HägerFredlund byter namn

Publicerad: 27 Januari 2012, 12:17

Foto: Jenny Kästel Tavassoli ny delägare.

Reklambyrån HägerFredlund byter namn till Dry Creative Projects. I samma veva utses en av medarbetarna till ny delägare – Jenny Kästel Tavassoli.


Ämnen i artikeln:

Gant

HägerFredlund har länge skapat olika koncept inom mode och livsstil, men även för andra branscher.

Genom  namnbytet renodlar byrån verksamheten och fokuserar på marknadsföring  inom mode och livsstil, här ligger tonviken på art direction och desing.

Enligt HägerFredlund finns en växande marknad inom just denna sektor i såväl Sverige som internationellt.

Förändringen innebär också att Jenny Kästel Tavassoli avancerar till delägare.

Hon har länge arbetet med Gants globala marknadsföring för byråns räkning.

Tanken  med Dry Creative Projects är att samla ett större nätverk av kreatörer,  skribenter, fotografter och produktionsbolag inom just livsstil och  mode.

Målet är att hälpa fler nordiska kunder att nå ut på en global marknad.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Gant

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.