Reklam
Halebop växer bland svenskar med utländsk bakgrund – marknadschefens strategi för inkludering
Publicerad: 16 juni 2020, 12:49
För Resumé berättar head of Halebop Johanna Sahlman om hur varumärket arbetar för att förstå målgruppen, hitta nya sätt att bli relevanta och generera användartillväxt bland svenskar med utländsk bakgrund,. ”Konstruktiv kritik från målgruppen ska ses som en glimrande skatt och tas omhand därefter”.
– Om man som varumärke förstår att det finns en väldigt stor målgrupp som inte är helsvensk och börjar nysta i det så börjar man lära sig hur det faktiskt
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.