Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag05.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Halebop växer bland svenskar med utländsk bakgrund – marknadschefens strategi för inkludering

Publicerad: 16 Juni 2020, 12:49

För Resumé berättar head of Halebop Johanna Sahlman om hur varumärket arbetar för att förstå målgruppen, hitta nya sätt att bli relevanta och generera användartillväxt bland svenskar med utländsk bakgrund,. ”Konstruktiv kritik från målgruppen ska ses som en glimrande skatt och tas omhand därefter”.


Ämnen i artikeln:

HalebopKommunikationMångfald

– Om man som varumärke förstår att det finns en väldigt stor målgrupp som inte är helsvensk och börjar nysta i det så börjar man lära sig hur det faktiskt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.