Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag04.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Halebop växer bland svenskar med utländsk bakgrund – marknadschefens strategi för inkludering

Publicerad: 16 Juni 2020, 12:49

För Resumé berättar head of Halebop Johanna Sahlman om hur varumärket arbetar för att förstå målgruppen, hitta nya sätt att bli relevanta och generera användartillväxt bland svenskar med utländsk bakgrund,. ”Konstruktiv kritik från målgruppen ska ses som en glimrande skatt och tas omhand därefter”.


Ämnen i artikeln:

HalebopKommunikationMångfald

– Om man som varumärke förstår att det finns en väldigt stor målgrupp som inte är helsvensk och börjar nysta i det så börjar man lära sig hur det faktiskt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.