Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 21 november 2019, 07:34
Att kommunicera kring hållbarhetsfrågan på ett sätt som inte känns generiskt eller endast utifrån en position av egenintresse är en utmaning för de flesta varumärken. Här listar Resumé tio initiativ och kampanjer som de senaste åren lyckats tackla frågan på ett innovativt sätt.
Ämnen i artikeln:
HållbarhetAtt både agera och kommunicera hållbarhet har i de allra flesta branscher blivit en hygienfråga. För den yngre målgruppen är uppfattningen om huruvida företaget anses vara hållbart många gånger avgörande
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Hållbarhet