Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

Hållbarhetskampanjerna som brutit ny mark

Publicerad: 21 November 2019, 07:34

Att kommunicera kring hållbarhetsfrågan på ett sätt som inte känns generiskt eller endast utifrån en position av egenintresse är en utmaning för de flesta varumärken. Här listar Resumé tio initiativ och kampanjer som de senaste åren lyckats tackla frågan på ett innovativt sätt.


Ämnen i artikeln:

Hållbarhet

 Att både agera och kommunicera hållbarhet har i de allra flesta branscher blivit en hygienfråga. För den yngre målgruppen är uppfattningen om huruvida företaget anses vara hållbart många gånger avgörande

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Hållbarhet

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.