Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

Här är de svenska byråer som prisades i Sabre Awards

Publicerad: 20 Maj 2015, 08:07

Marielle Poveda från Burson-Marsteller tar emot pris

Foto: Pressbild

I går delade Sabre Awards ut pris för EMEA. Bland pristagarna fanns bland annat Jung Relations, Cohn & Wolfe, Burson-Marsteller, Prime och Geelmuyden Kiese.


Ämnen i artikeln:

PrimeJungGeelmuyden KieseJung RelationsBurson-MarstellerCohn & Wolfe

I The Holmes Reports pr-tävling vann Jung Relations pris i kategorierna Automotive för "The Stutterheim Puzzle" och i kategorin Brand Digital Platforms för "The Andy Warhol Art Exchange" för Absolut.

Cohn & Wolfe Stockholm vann i kategorin Guerilla Marketing för kampanjen "Dill" för Lidl som gjordes tillsammans med INGO.

Burson-Marsteller belönades tillsammans med DDB för kampanjen "Är du Klaus-Heidi?" för Lufthansa i kategorin Travel and Tourism.

Primes kampanj "#sopigstraffskala" för Ecpat Sweden vann i kategorin Not-for-profit.

Geelmuyden Kiese Sverige tog hem guld i kategorin Marketing to Youth för Clearasilkampanjen "#ClearasilBFF" samt vann priset som årets nordiska byrå.

Linnéa Kihlström


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.