Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Här käkar hon upp kampanjen

Publicerad: 27 maj 2013, 21:14

Titta, reklam kan verkligen vara en njutning. Rica Hotels nya kampanj i samarbete med reklambyrån Pool är 100 procent ätbar.


Ämnen i artikeln:

PoolRica Hotels

Rica Hotels vill i sin nya kampanj lyfta fram att receptet för en lyckad konferens bland annat handlar om att hålla deltagarnas  energinivå på en bra nivå.

Man har tagit  fram en särskild paus-buffé med fokus på extra energigivande  rätter tillsammans med Svenska Kocklandslaget.

För att berätta om  vikten av energirika konferenser och komma i kontakt med nya företag  skickas ett ätbart brev ut till potentiella konferensköpare. Brevet är  gjort av socker och är 100 procent ätbart.

– Med hjälp av  kampanjen får vi något unikt att prata om i säljsamtalen. Kampanjen har  tagit för sig bra och hittills genererat över 100 nya prospects så vi är  väldigt nöjda, säger pr-chefen Vanja Vilbern på Rica.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

PoolRica Hotels

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.