Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag20.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Herngrens sommarkampanj

Publicerad: 17 Maj 2011, 14:56

Idag lanserar Telenor sin nya sommarkampanj – med Felix Herngren som regissör. Kampanjen är en fortsättning på företagets befintliga reklamkoncept med entreprenören Sören som huvudperson.


Ämnen i artikeln:

Lowe BrindforsFelix HerngrenFLX

Reklamkampanjens huvudperson Sören fortsätter balansera familjeliv, företagande och fritid med hjälp av mobillösningar från Telenor.

Kampanjen, signerad Lowe Brindfors, fokuserar på tjänster som kan ge Sören och hans familj mer frihet och flexibilitet under semestern.

– I de nya filmerna fortsätter vi att bygga på igenkänning genom att sätta Sören i situationer som är bekanta för många semesterfirare. Sommaren är den tid då kraven på mobilitet ökar och med den här kampanjen vill vi visa att vi har flexibla lösningar för alla, oavsett vilken semestertyp man är, säger Patrik Söder, kommunikations- och varumärkesansvarig på Telenor Sverige, i ett pressmeddelande.

Se reklamfilmerna här:

Arbetsgrupp:

Lowe Brindfors:
Projektledare: Annette Gårdö
Produktionsledare: Annika Appeltoft, Andreas Hallgren
Art director: Josephine Wallin
Copywriter: Niclas Carlsson

Telenor:
Patrik Söder, Madeleine Gössner, Yamina Steiser, Johan Holmström.

Film:
Produktionsbolag: FLX Film AB
Regissör: Felix Herngren
Producent: Ylva Axell
Fotograf: Göran Hallberg

Malin Carlehäll

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.