Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Hilanders stärker inom content marketing

Publicerad: 28 november 2013, 09:27

Louise Borglund, Fredrika Stern.

Foto: Pressbild.

Louise Borglund går in på Hilanders inom området Content Marketing. Hon har nära 15 års erfarenhet från köparsidan.


– Vi behöver förändra dagens b2b kommunikation. Genom att hitta relevant
innehåll till rätt kanaler och en plattform för att stötta försäljningen kan vi
bidra med att stärka varumärket, säger Louise Borglund, projektledare på
Hilanders i en kommentar.

Byrån  har även plockat in Fredrika Stern som ny grafisk designer – hon kommer  närmast från människorättsorganisationen Witness i New York.

Fredrika Stern har bland annat vunnit ”Gold Pencil”.

Karl-Johan Byttner

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.