Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag29.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

"Hon har gjort en rivstart"

Publicerad: 21 Oktober 2010, 09:30

Acne Advertising hyllar sitt nyförvärv, copywritern Ulrika Fryckstedt från R/GA London. – Tillsammans med ad Anna Kask har Ulrika rivstartat på Acne Advertising och redan vunnit två pitcher:  PUB och Läkare Utan Gränser, meddelar Acne.


Ämnen i artikeln:

Acne

Ulrika Fryckstedt.

På R/GA London har Ulrika Fryckstedt jobbat med kunder som Nike och Nokia (kampanjerna Nike Livestrong och Nokia Rihanna). Hon har förstärkt Acnes digitala erbjudande.

– Ulrika är en riktig talang som på fyra månader varit med och dragit in två nya spännande kunder till oss. Det är fantastiskt bra jobbat, säger Elin Bäckman, vd på Acne Advertising.

– Ulrika har den numera sällsynta kombinationen kreativ höjd och vass penna. Hon är extraordinärt trevlig, utvecklar strategiska och integrerade idéer och skriver bra copy, säger Adam Springfeldt, Creative Director på Acne Advertising.

Ulrika Fryckstedt jobbar tillsammans med ad Anna Kask med kunderna  PUB, SKTF, TCO, och Läkare Utan Gränser.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Acne

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.