Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 20 februari 2013, 10:23
Hanna Dunér.
Foto: Pressbild.
Journalisten Hanna Dunér bildar duo med Fredrik Wikingsson som moderator på Stora Annonsördagen. Årets tema är företagskultur.
Ämnen i artikeln:
Stora Annonsördagen"Företagskultur – ärlig kommunikation eller corporate bullshit?" är rubriken på Stora Annonsördagen. Sedan tidigare är det känt att programledaren Fredrik Wikingsson ska leda dagen. Nu får han sällskap av Hanna Dunér, senast reporter på Svenska Dagbladet.
– Det känns jättekul att få vara med och leda Stora Annonsördagen. Temat för i år känns extra aktuellt, inte minst för att det finns flera färska exempel på hur illa det kan gå om man inte tar uppgiften att bygga en stark och positiv företagskultur på allvar, säger hon i en kommentar.
Fredrik Thambert
Ämnen i artikeln:
Stora Annonsördagen