Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Hyresgästföreningen i ny imagekampanj

Publicerad: 20 april 2012, 11:12

Hyresgästföreningen introducerar en ny kampanj på måndag som lyfter fram medlemmarna och deras engagemang för sitt och andras boende:
– Vi vill lyfta fram berättelser som visar att det lönar sig att engagera sig och att vi tillsammans kan göra skillnad, säger Barbro Engman, förbundsordförande för Hyresgästföreningen i en kommentar


Ämnen i artikeln:

Hyresgästföreningenanr+1

Hyresgästföreningen har arbetat internt med ett nytt berättarkoncept som lyfter fram det positiva som sker inom organisationen:
– Det finns en otrolig kraft och initiativförmåga bland de boende runt om i landet, säger Barbro Engman.

ANR BBDO ligger bakom kampanjen. Enligt byråns planner, Maria Sandberg, vet många att Hyresgästföreningen arbetar med rättvisa hyror och juridisk rådgivning, men nu vill man en gång för alla lyfta fram engagemanget i boendet samt den starka kraft som ändå finns i en folkrörelse

Den nya kampanjen drar igång på måndag.

Hobbyfilm är produktionsbolag och regissör är Oskar Bård.

Siten är gjord av Deasign.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Hyresgästföreningenanr+1

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.