Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

ICA får egen digital såpa

Publicerad: 17 mars 2014, 11:35

Matjätten ICA ska komplettera sin klassiska tv-reklam med filmer som enbart visas via digitala kanaler. Första filmen handlar om att Kim Anderzon avslöjas som ICA-Stigs älskarinna.


Ämnen i artikeln:

IcaIca-StigHåkan Sjöstrand

– Vi har många initiativ på gång för att ytterligare stärka vår  kommunikation och dialog med kunderna, där givetvis digitala kanaler  ingår som en viktig ingrediens, säger Håkan Sjöstrand, marknadsdirektör på ICA  Sverige i en kommentar.

Ambitionen är att utveckla nya format  och nytt innehåll som bygger på att öka relevansen samt involverar och  intresserar kunderna,

Filmerna visas på ICA Play, ICA.se, ICAs Youtube-kanal och ICA:s Facebook-flöde.

Karl-Johan Byttner

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.