Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Ica-såpan fyller 20 – därför fungerar den fortfarande

Publicerad: 23 januari 2021, 08:09

Mats Rönne, Carin Fredlund och Sara Rosengren.

Resumé frågade tre av landets främsta reklam- och marknadsföringsexperter om deras tankar om Sveriges mest älskade reklamsåpa och hur den bör utvecklas för att leva lika länge till.


Ämnen i artikeln:

ICAKingNya Ica-Stig

Om åtta dagar avslöjar Ica vem som får axla Loa Falkmans vita kavaj och ta över som Ica-Stig i den långlivade reklamsåpan. Sedan nyheten om att Loa Falkman lämnar har

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ICAKingNya Ica-Stig

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.