Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

ICA-Stig ratar webben

Publicerad: 11 november 2011, 10:09

Här får Posten draghjälp av ICA-Stig. Matvarukedjan gör ett mastodontutskick av kundtidningen Buffé i två olika upplagor till nästan 4 miljoner hushåll med hjälp av en skräddarsydd DR-tjänst från Posten.


Ämnen i artikeln:

ICAICA-StigPosten

ICA vill värva fler ICA Kort-kunder och har därför kompletterat
sitt vanliga Buffé-utskick med en specialutgåva till hushåll som inte
får kundtidningen idag.

–  Posten har stor expertis när det gäller att ta fram skräddarsydda
direktreklamlösningar. Den här lösningen bygger på en avancerad
registermatchning i kombination med hanteringen av den enorma volym
som ska delas ut på en och samma dag. Utskicket av Buffé kombinerar
direktreklamens styrkor som är selekteringen och relevansen i form av
de personanpassade erbjudandena, säger Stefan Lundström, chef Reklam
och Medier på Posten.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

ICAICA-StigPosten

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.