fredag3 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

ICA-Stig ratar webben

Publicerad: 11 november 2011, 10:09

Här får Posten draghjälp av ICA-Stig. Matvarukedjan gör ett mastodontutskick av kundtidningen Buffé i två olika upplagor till nästan 4 miljoner hushåll med hjälp av en skräddarsydd DR-tjänst från Posten.

Ämnen i artikeln:

IcaIca-StigPosten

MH

Magnus Helander


ICA vill värva fler ICA Kort-kunder och har därför kompletterat
sitt vanliga Buffé-utskick med en specialutgåva till hushåll som inte
får kundtidningen idag.

–  Posten har stor expertis när det gäller att ta fram skräddarsydda
direktreklamlösningar. Den här lösningen bygger på en avancerad
registermatchning i kombination med hanteringen av den enorma volym
som ska delas ut på en och samma dag. Utskicket av Buffé kombinerar
direktreklamens styrkor som är selekteringen och relevansen i form av
de personanpassade erbjudandena, säger Stefan Lundström, chef Reklam
och Medier på Posten.

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev