Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Icas marknadsdirektör om pr-arbetet bakom ”nya Ica-Stig”: ”Folk gillar ledtrådar”

Publicerad: 1 februari 2021, 14:02

Icas marknadsdirektör Josefin Lundmark.

Ica lyckades hålla spekulationerna vid liv i sex veckor och hela 114 000 människor lämnade gissningar i Icas officiella inlämningsbox. Enligt analysföretaget Meltwater nämndes ”Ica-Stig” hela 106 000 gånger i sociala medier och 121 gånger i redaktionella medier mellan 28 december och 28 januari.


Ämnen i artikeln:

ICA

I går kväll klockan 21.15 fick följetongen om Loa Falkmans efterträdare som Ica-Stig sitt slut när dagligvarujätten presenterade skådespelarna Björn Kjellman och Suzanne Reuter. Att Falkman, som haft rollen i

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ICA

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.