Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Ikea lanserar talangjakt

Publicerad: 19 november 2012, 09:30

Under parollen "Borta bra men hemma fest" har Ikea öppnat världens mest välsorterade varuhus hemma i Älmhult. Eftersom ingen hemmafest är komplett utan musik pågår nu en talangjakt efter Sveriges festligaste lirare som ska få spela i varuhuset den 24 november 2012.


Ämnen i artikeln:

IKEAFuturniture

"Lira Hemma" är musiktävlingen där alla har en chans. Kampanjen är  framtagen av Futurniture.

– Musik är ett av våra största intressen i  Sverige och vi tror att det sitter massor med med människor på sängar, i  soffor, i källare och kök som försöker skriva den där låten.  Förhoppningsvis kan vi nu hjälpa några en bit på vägen, säger Pernilla  Bjurman, projektledare marknadsavdelningen, Ikea Sverige, i en  kommentar.

Förutom en spelning i varuhuset och ett gage värt 10 000 kronor kommer  de vinnande bidragen även att få spela på en minifestival i Stockholm  arrangerad av Nöjesguiden i december.

Linus Fremin

Ämnen i artikeln:

IKEAFuturniture

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.