Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

Ingen vinst till Ingo i Pharma

Publicerad: 18 Juni 2018, 10:03

Blink to speak.

Ingo fick vara utan lejon när de bästa kampanjerna i Pharma prisades under måndagskvällen.


Ämnen i artikeln:

ReklambyråerCannes Lions 2018Cannes Lions

Ingo hade vinstchans med sin kampanj ”Hold on to mum” som de har gjort för Pfizer och BMS, där de uppmanar barn att kolla med sina föräldrar vilken medicin de använder för att minska risken med stroke. Men juryn valde att prisa andra kampanjer.

Guldlejonen gick till TBWA i Mumbai med ”Blink to speak” för Asha Ek Hope Foundation, australienska Che Proximity med ”The hearing test in disguise” för Cochlear hearing implants, samt brittiska Grunenthal med ”Change gout”. Något Grand Prix blev det inte i denna kategori.

Vill du träffa oss i Cannes? Sms:a eller mejla Julia Lundin (+46 707309688) och Thomas Nilsson (+46 735586581)

Julia Lundin

Redaktör Resumé Insikt

julia.lundin@resume.se


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.