Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag28.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

INGO och F&B får två lejon var i Entertainment

Publicerad: 24 Juni 2016, 14:16

"The Swedish Number" och "Marriage Market Takeover" fortsätter att prisas.

Sverige hade sex nomineringar i kategorin Entertainment. Nu har fyra av dem omvandlats till lejon.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions 2016

För INGO:s del fortsätter lejonskörden för "The Swedish Number" och Lidl-kampanjen "Le Bon", som belönas med ett silver vardera.

Forsman & Bodenfors kammar hem två bronslejon i kategorin. Den ena för Volvo-Trucks-kampanjen "Look Who's Driving" och den andra för SK-II-kampanjen "Marriage Market Takeover", som vunnit ett guld och ett glaslejon tidigare i veckan.

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions 2016

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.