Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

"Inte lika skitnödigt som de andra spelbolagen"

Publicerad: 1 mars 2011, 10:40

Idag rullar BetClic igång sin nya kampanj med Pontus Kåmark i huvudrollen. Bakom kampanjen står reklambyrån Leanbean. – Vi har sökt ett tonläge som inte är lika ängsligt och skitnödigt som de andra spelbolagens, säger Magnus Svensson, ad på Leanbean.


Idag kör BetClic igång sin nya kampanj med företagets ambassadör Pontus Kåmark. Reklambyrån Leanbean ligger bakom filmerna som fokuserar på grundbudskapet om att betting inte bara handlar om tur, utan ”bäst vinner”.

– Vi har sökt ett tonläge som inte är lika ängsligt och skitnödigt som de andra spelbolagens. Hoppas att andra sport- och spelintresserade snubbar håller med, säger Magnus Svensson, ad på Leanbean.

Kampanjen kommer att rulla på Viasat Sport, TV3, TV6 och TV10.

Produktionsbolag bakom kampanjen är Senay&Kolacz.

Se filmerna här nedan.

</div><div class="movie-player"><iframe allowfullscreen="1" frameborder="0" height="290" src="http://www.youtube.com/embed/UhCl56Xb6hI" title="YouTube video player" width="468" /></div><div class="movie-player"><iframe allowfullscreen="1" frameborder="0" height="290" src="http://www.youtube.com/embed/MDypx60GYZw" title="YouTube video player" width="468" /></div><div class="movie-player"><iframe allowfullscreen="1" frameborder="0" height="290" src="http://www.youtube.com/embed/VQooSrRLXjA" title="YouTube video player" width="468" /></div><hr /><div class="movie-player"><iframe allowfullscreen="1" frameborder="0" height="290" src="http://www.youtube.com/embed/ZEFxgqMRNvM" title="YouTube video player" width="468" /></div>

Christian Ström

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.