Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag28.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Itrim vill visa hur du kan förändra ditt liv

Publicerad: 4 Januari 2016, 13:49

Med början i januari lanserar Itrim en kampanj på temat #nyaitrim. Det Nya Itrim ska vara mer utmanande, mer fysiskt och drivet.


Ämnen i artikeln:

ReklamkampanjFood & Friends

Navet i Food & Friends kampanj är två personer som förändrar sina liv med mer varierat och intensivare träningsutbud och bättre matvanor.

– Itrim har under det senaste året gjort en markant kursändring och breddat sitt erbjudande med PT, Boot camps, Löpskolor och Small group training. Många kommer säkert bli överraskade av ett nytt, lite mer utmanande Itrim. Det är mer driv och ännu större fokus på individen. Just individuella program är Itrims verkliga styrka, säger Fredrik Dannemann copywriter på Food & Friends i ett pressmeddelande.

Filmerna går i ett snabbt tempo och visar hur en människas liv förändras med nya vanor.

– Vi valt att spegla den förändring som sker i människas liv när man får fart på träningen och börjar äta bättre. Hur ett hårt boot camp-pass kan göra dig piggare på jobbet, hur några smarta tips från en hälsocoach kan få dig att faktiskt ändrar dina lunchvanor och börjar göra egna nyttiga matlådor. Detta kan tyckas vara små händelser i ett liv, men vi vet alla vilken fantastisk känsla det är när man lyckas bryta invanda mönster och verkligen utmana sig själv, kommenterar Fredrik Dannemann.

För Itrim är nystarten ett led i deras arbete med att hjälpa människor att leva lättare och hälsosammare liv.

– Vi brinner för att förändra och förbättra våra medlemmars mat- och träningsvanor, att ge den inspiration och motivation man behöver för att åstadkomma en livsstilsförändring, säger Jesper Tengblad, marknadschef på Itrim i en kommentar.

Arbetsgrupp
Kund: Itrim
Jesper Tengblad, marknadschef
Byrå: Food & Friends
Projektledare: Pontus Dahlström
PR: Elina Gregor
Copywriter: Fredrik Dannemann
Art Director: Mathias Andersson, Sunny at Sea
Produktionsledning: Martina Carlsson
Formgivning: Mirjam Krook
Produktionsbolag: Armstrong
Film Producent: Philip Karlberg
Regissör: Johan Ring
Redigerare: John Alrion

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

ReklamkampanjFood & Friends

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.