Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 26 augusti 2010, 11:59
Idag lanserar JC en digitalt driven lanseringskampanj för Crocker Pep! – företagets återlansering av jeansmärket Crocker . Till sin hjälp tar man några av Sveriges mest framträdande mode- och kulturpersonligheter. Bakom kampanjen står reklambyrån Great Works.
Sandra Beijers, Johan Hurtig, Nelly Manns, Michaela Forni. Det är några av personerna i huvudrollen i JC:s senaste kampanj för varumärket Crocker som släpptes idag.
”Vad peppar du på?”
Det var frågan JC ställde till ett gäng utvalda bloggare, svaret kokades sedan ned och tolkades i filmer som gjordes i mer eller mindre realtid.
Tolkningarna har nu samlats på jc.se/crockerpep, på bloggarna och på flera andra platser på nätet.
– Crocker Pep!-konceptet är baserat på vår kärlek till färg och vår passion för jeans. Vi vill att våra kunder ska bli inspirerade när dem får en Crocker Pep!-upplevelse, både i butik och på jc.se, säger Karl-Johan Bogerfors Creative Director på JC.
För att se filmerna, klicka här.
Tero Marjamäki