Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

JC:s peppande kampanj

Publicerad: 26 Augusti 2010, 11:59

Idag lanserar JC en digitalt driven lanseringskampanj för Crocker Pep! – företagets återlansering av jeansmärket Crocker . Till sin hjälp tar man några av Sveriges mest framträdande mode- och kulturpersonligheter. Bakom kampanjen står reklambyrån Great Works.


Ämnen i artikeln:

CrockerGreat Works

Sandra Beijers, Johan Hurtig,  Nelly Manns,   Michaela Forni. Det är några av personerna i huvudrollen i JC:s senaste kampanj för varumärket Crocker som släpptes idag.

”Vad peppar du på?”

Det var frågan JC ställde till ett gäng utvalda bloggare, svaret kokades sedan ned och tolkades i filmer som gjordes i mer eller mindre realtid.

Tolkningarna har nu samlats på jc.se/crockerpep, på bloggarna och på flera andra platser på nätet.

–   Crocker Pep!-konceptet är baserat på vår kärlek till färg och vår passion för jeans. Vi vill att våra kunder ska bli inspirerade när dem får en Crocker Pep!-upplevelse, både i butik och på jc.se, säger Karl-Johan Bogerfors Creative Director på JC.

För att se filmerna, klicka här.

Tero Marjamäki


Ämnen i artikeln:

CrockerGreat Works

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.