Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

JCDecaux vinner avtal på Stockholms central

Publicerad: 21 februari 2013, 16:54

JCDecaux tecknar avtal med Trafikverket om Stockholms centralstation. Bolaget ska sätta upp 100 stadsinfotavlor med 300 eurosizeenheter.


Ämnen i artikeln:

Trafikverket

Avtalet med Trafikverket omfattar samtliga 19 spår och perronger på Stockholms centralstation. Det ger därmed utökade möjligheter att annonsera på stationen som är en knutpunkt för hela Sveriges järnvägstrafik.

– JCDecaux är stolta och nöjda över samarbetet med Trafikverket. Det är ett förtroende vi ska förvalta med omsorg. Samarbetet på Stockholms Central ger oss ett fint tillskott till vår redan starka närvaro i huvudstaden, säger Magnus Heljeberg, vd på JCDecaux Sverige i ett pressmeddelande.

Reklamförsäljningen på stationens övriga ytor sköts av Jernhusen Media i samarbete med Visual Art.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Trafikverket

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.