Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag20.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

JO vs. (PP)

Publicerad: 20 Juli 2010, 07:49

I dagens upplaga av DN:s reklamcup ställs byrån Stenström Red cell och kunden JO juice mot Pmocho och Piratpartiet.


Ämnen i artikeln:

PiratpartietStenström Red CellDN Reklamcupen 2010

Dagens tävlande

”Som liten lämnar man inga spår”. Så lyder budskapet i annonsen för JO, och lyfter fram att den koncentrerade juicen, vars förpackningar är små, är bättre för miljön.

Piratpartiet dammar av skolgårdsklassikern rövarspråket. Budskapet, som kräver sin språkkunniga, lyder: ”Alla ser inte upp till storebror”.

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.