Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

John Doe fixar biffen

Publicerad: 13 december 2011, 12:06

Tommy Gottberg.

Foto: Karin Andrén

Ögrengruppen inleder samarbete med John Doe Worldwide och systerbyrån The Plahn. Uppdraget innefattar allt från strategiarbete till att öka synligheten i butik.


Familjägda Ögrengruppen, med varumärken som Skövde Slakteri, Gudruns och Solbergs, samarbetar med John Doe Worldwide och The Plahn. Ett arbete för att se över Ögrensgruppens varumärken har inletts. John Doe kommer att ansvara för strategi och kommunikation, systerbyrån kommer att understöda med action marketing.

Det första resultatet av samarbetet kommer att sjösättas i vår.

– Det är extra kul eftersom vi ansvarar för såväl strategier och planning som framtagande av kreativa koncept och butikskommunikation, så det finns ingen att skylla på om vi mot all förmodan inte skulle uppnå våra mål, säger Tommy Gottberg, vd och projektledare på John Doe, i en pressrelease.

Christian Ström

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.