Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

John Doe Worldwide ska fräscha upp centrum

Publicerad: 20 Mars 2012, 10:35

Farsta Centrum samarbetar med John Doe Worldwide

Foto: Illustration: Maria Raymondsdotter.

Farsta Centrum satsar på starkare marknadsföring till hösten och har anlitat John Doe Worldwide för att genomföra arbetet.


Ämnen i artikeln:

John Doe Worldwide

John Doe Worldwide vann pitchen och ska nu lyfta Farsta Centrum. Arbetet är ännu i  planeringsstadiet och Mehrnaz Bejne, projektledare på John Doe Worldwide, berättar för Resume.se att det är alldeles för tidigt att säga hur kommunikationsarbetet kommer att se ut.

John Doe Worldwide ska ta fram ett nytt kommunikationskoncept för Farsta Centrum och reklamkampanjen kommer synas i media tidigast efter sommaren.

– Det ska bli spännande att få jobba med ett köpcentrum som har en sådan fantastisk historia och given plats i folks medvetande. Nu handlar det om att spetsa kommunikationen, säger Mehrnaz Bejne.

Erika Siljendal

Ämnen i artikeln:

John Doe Worldwide

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.