Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag24.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Jubel på Rewir – vinner Stockholms Stad

Publicerad: 27 September 2013, 08:00

Anne Årneby, vd på Rewir.

Intellecta-ägda varumärkesbyrån Rewir Rewir har kammat hem ramavtalet för varumärkestjänster i Stockholms stads stora kommunikationsupphandling. Avtalet omfattar allt från varumärkesstrategi och strategisk rådgivning till varumärkesvård, implementering och design.


Ämnen i artikeln:

RewirAnne Årneby

– Det är fantastiskt roligt att vi vinner varumärkesuppdraget för staden. Stockholm är i stark tillväxt och med alla utmaningar som kommer med det, inte minst ur ett varumärkesperspektiv.  Det ska bli enormt spännande att sätta igång samarbetet. Som privatpersoner är vi ju dessutom engagerade Stockholmare som brinner för vår stad, säger Anne Årneby, vd för Rewir, i ett pressmeddelande.

Avtalet löper på 2+2 år.

– Vi är övertygade om att det som vi på Rewir brukar prata om som "Brand Clarity", är särskilt viktigt i en stor och komplex organisation som Stockholms stad. Att varumärket blir den klart och tydligt vägledande ledstjärnan som ger riktningen för beslut och kommunikation på olika nivåer inom organisationen, säger Anne Årneby.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

RewirAnne Årneby

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.