Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Julianne Moore – L'Oréals nya ansikte

Publicerad: 19 november 2012, 15:07

Julianne Moore.

Den flerfaldigt prisbelönta Hollywood-skådespelaren Julianne Moore ny ambassadör för skönhetsmärket L'Oréal och dess skönhetskräm Cellular Renaissance.


Ämnen i artikeln:

L'Oréal

– Elegansen och karisman hos denna extravaganta skönhet har övertygat mig  om att Julianne är en pefekt ambassadör för vårt varumärke, säger Cyril  Chapuy, global varumärkeschef L'Oréal Paris i en kommentar.

Julianne Moore har medverkat i ett 30-tal filmer genom sin karriär och  har blivit Oscarsnominerad fyra gånger. Första gången för "Boogie Nights" i  kategorin bästa kvinnliga biroll. Sin andra nominering fick hon två år  senare i samma kategori för "Slutet på historien" och 2003 nominerades hon  för "Timmarna" (bästa kvinnliga biroll) och "Far from Heaven" (bästa  kvinnliga huvudroll).

I år fick hon en Emmy i kategorin "Bästa kvinnliga huvudroll – Miniserie eller TV" för sitt porträtt av politikern Sarah Palin i "Game Change".

– Jag är så stolt över att få gestalta, på mitt eget sätt,  självförtroendet som finns i mottot "Because you're worth it". Varje  kvinna är värd tid och omsorg oavsett ålder eller ursprung och jag är  stolt över att representera Cellular Renaissance, det perfekta svaret  för kvinnor som är 50+ som jag är och som vill ta hand om sin hud utan  plastikkirurgi, säger Julianne Moore i en kommentar.

Sedan tidigare är bland andra Beyoncé, Jennifer Lopez, Eva Longoria, Fan Bingbing och Jane Fonda ambassadörer för L'Oréal Paris.

Linus Fremin

Ämnen i artikeln:

L'Oréal

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.