Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag07.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Jung gör Blossa-kampanj med Björn Ranelid

Publicerad: 8 November 2013, 07:44

Blossa avslöjar inte smaken på glöggen i år – i stället vill man att glöggdrickare ska ge sin syn på vad glöggen egentligen smakar. Blossa väljer ut favoriter och låter Björn Ranelid läsa upp dem på sitt ”ranelidska” sätt. Uppläsningarna pågår fram till och med lucia.


Ämnen i artikeln:

JungBjörn RanelidBlossa

”Sara från Lidköping. Namne med Abrahams hustru i bibeln.”

Så inleder Björn Ranelid sin uppläsning av hur svenska folket uppfattar årets glögg – Blossa väljer ut sina favoriter.

Björn Ranelid ska läsa upp två favoriter varje fredag ända fram till lucia.

Blossa sammanfattar sedan hur årgångsglöggen uppfattas av landets glöggälskare.

Här
finns redan flera uppläsningar.

Arbetsgrupp:
Uppdragsgivare:
Maria Snitting, Brand Manager, BLOSSA

PR-byrå:
Jung Relations
Claes  Bodén, Karin Lindebo, Max Hafelt, Ann Persson, Oskar Sundberg, Hampus  Klint, Anika Fabre Bodén, Lotti Staedler Elmblad, Måns Dohns, Kristoffer  Nolgren, Simon Karlsson.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

JungBjörn RanelidBlossa

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.