Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag22.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Juryns vinnare i Creative Print Awards

Publicerad: 19 April 2011, 11:10

Idag, tisdag avgjordes Resumés och Metros annonstävling Creative Print Awards i Tvålpalatset i Stockholm. Glada vinnare blev Garbergs med Clas Ohlson som fick ta emot juryn pris. – Stort tack. Det här känns väldigt bra! All heder till kollegorna och Clas Ohlson, säger två lyckliga kreatörer från Garbergs.


Ämnen i artikeln:

MetroCreative Print AwardsResume.se

Vinnarannonsen.

Creative Print Awards är en tävling skapad av Metro och Resumé där framtagandet av kreativa annonslösningar står i centrum.

Juryns vinnare, vilken blev Garbergs kreativa häftklammerlösning för Clas Ohlson får en upplevelse- present från Live it värde 10 000 kronor per person.

I juryn satt som röstade fram bidraget som vinnare satt:
Klaudia Carp, ad Storåkers McCann, Monica Born, copy Åkestam Holst, Johan Holmström, copy Forsman & Bodenfors, Zeke Tastas, cd Wiley & Partners, samt Per Gunne, chefredaktör Metro och Viggo Cavling, chefredaktör Resumé.

Tero Marjamäki

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.