Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Kampanj – med träsmak

Publicerad: 23 februari 2011, 07:21

XL-BYGG har startat en ny annonsserie där symbolen ”We love trä” kommer att lyfta fram bygghandlarnas kunskaper och profilera bygghandelskedjan på ett annorlunda sätt.


Den nya kampanjen ”We love trä” ska visa bygghandlarnas kunskaper, och man vill på ett nytt sätt lyfta fram kampanjen och profilera XL-BYGG. Över 100 bygghandlare är certifierade träexperter.

– Vi vill på ett annorlunda sätt lyfta bygghandlarnas goda träkunskaper. Med We Love trä-serien kan vi även profilera XL-BYGG utanför de ordinarie kampanjerna, säger Svante Heiding, copywriter på reklambyrån Falck & Co.

Pauline Hendered

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.