Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag05.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Kampanjanalys: Så effektiv var Hövdings Give a beep

Publicerad: 16 Februari 2017, 12:55

10-årige Merlin Fox vill inte cykla i storstan.

De uppfann en ringklocka som alarmerade borgmästaren om farliga cykelvägar. Edelman Deportivo har prisats stort för Hövdings kampanj i London. Men hur effektiv var den egentligen? Det går Resumé Insikt Kommunikation till botten med i en ny kampanjanalys.


Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktPR-ByråerHövdingEdelman DeportivoResumé Insikt Kommunikation

Innehållet i veckans brev:

KAMPANJANALYS
Genomförande
Resultat
Enkät
Kommentar av Petter Lublin, cd på Prime

FEM SVAR FRÅN
Marta Karlqvist, vd på Cohn & Wolfe: "Urvattna inte allt vad godhet heter".

LÄSVÄRT
Touch, det positiva med "fake news" och datakläder.

VECKANS
Kontaktannons

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.