Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Kampanjen för alla med krossade hjärtan

Publicerad: 13 oktober 2011, 11:39

En kampanj för alla med krossade hjärtan. Det är röda tråden i Ibumetins nya reklam. Bakom står reklambyrån ANR BBDO.


Ämnen i artikeln:

ANR BBDO

Den 14 februari är det som bekant alla hjärtans dag.
Den 12 november vill Ibumetin med ANR BBDO sätta en annan kärleksdag i almanackan, ”Alla krossade hjärtans dag”.

Den nya kampanjen som smygsartade igår kommer att bli helt digital, och inte tv som Ibumetin tidigare gått tungt i. Kampanjen kommer att pågå i fem veckor, och totalt åtta filmer har tagits fram, med Sara Haag som regissör som kommer att spridas på bland annat kampanjens facebooksida och på yotube.

Den 12 november som är avslutsdag på kampanjen kommer man att ställa till med ett event på Sergels torg där man vill att alla med krossade hjärtan ska dyka upp på.

</div><hr />

Tero Marjamäki

Ämnen i artikeln:

ANR BBDO

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.