Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag05.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

KAN köper Good Old

Publicerad: 16 December 2015, 12:38

KAN och Good Old är tillsammans nästan 60 personer.

Foto: Pressbild.

Den Malmö-baserade digitalbyrån KAN köper konkurrenten Good Old. Tillsammans blir de närmare 60 personer.


Ämnen i artikeln:

KANGood Old

I och med uppköpet flyttar Good Old in hos KAN på Stortorget i Malmö.
– Good Old är en byrå med gott rykte och lång och stolt historia inom såväl strategi, kreativitet och teknik och de passar väl in i vårt erbjudande och den framtid vi ser. Vi har bara sett början av utvecklingen för kreativa, smarta och säljande lösningar i den digitala sfären och vår målsättning är att KAN även fortsättningsvis ska vara med och driva den utvecklingen framåt, säger Per Harrysson, vd på KAN, i ett pressmeddelande.

Good Old grundades år 2006 och har kunder som Malmö Stad, Blekinge Tekniska Högskola och Apsis på listan. Nästa år är förhoppningen att de sammanslagna byråer sla omsätta runt 60 miljoner kronor.
– KAN och Good Old har ett likartat tjänsteerbjudande och vi har en gemensam grundsyn kring digital utveckling, kreativitet och projektledning. Vi kommer att komplettera varandra väl och vara en kraft att räkna med i Öresundsregionen, enligt Niclas Ek, vd på Good Old.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

KANGood Old

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.