Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag12.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Kända ansikten hyllar fåfängan

Publicerad: 26 September 2016, 14:31

Dramatensskådisen Marie Göranzon, programledaren Nassim Al Fakir och bloggerskan Elsa Billgren har en sak gemensamt. De delar alla ärligt med sig av sin relation till fåfänga i Kronon Apoteks nya kampanj.


Ämnen i artikeln:

Perfect FoolsReklamkampanjKronans Apotek

I dagarna lanserade Kronans Apotek sitt nya kommunikationskoncept "Ära alla dina sidor". Bakom satsningen ligger byrån Perfect Fools och allt inleds med en kampanj med fåfängan i fokus.

– Som apotek vill vi slå ett slag för hela människan precis som du är. Man behöver inte vara perfekt jämt. Vi vill lyfta fram det mångfasetterade i varje person. Vi har ju alla både bra sidor och sidor som vi kanske inte stoltserar så mycket med, säger Emelie Friis, marknadschef på Kronans Apotek, i ett pressmeddelande.

I kampanjen med namnet "Tid för fåfänga" ger skådespelerskan Marie Göranzon, programledaren Nassim Al Fakir och bloggerskan Elsa Billgren sin ärliga syn på fåfänga och vad den betyder för dem.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.