Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 26 september 2016, 14:31
Dramatensskådisen Marie Göranzon, programledaren Nassim Al Fakir och bloggerskan Elsa Billgren har en sak gemensamt. De delar alla ärligt med sig av sin relation till fåfänga i Kronon Apoteks nya kampanj.
I dagarna lanserade Kronans Apotek sitt nya kommunikationskoncept "Ära alla dina sidor". Bakom satsningen ligger byrån Perfect Fools och allt inleds med en kampanj med fåfängan i fokus.
– Som apotek vill vi slå ett slag för hela människan precis som du är. Man behöver inte vara perfekt jämt. Vi vill lyfta fram det mångfasetterade i varje person. Vi har ju alla både bra sidor och sidor som vi kanske inte stoltserar så mycket med, säger Emelie Friis, marknadschef på Kronans Apotek, i ett pressmeddelande.
I kampanjen med namnet "Tid för fåfänga" ger skådespelerskan Marie Göranzon, programledaren Nassim Al Fakir och bloggerskan Elsa Billgren sin ärliga syn på fåfänga och vad den betyder för dem.