Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Kändishoppets smärtlindrare – Panodil

Publicerad: 18 Mars 2013, 15:41

Foto: Skärmdump tv3play.se

I TV 3-sända "Kändishoppet" tävlar åtta svenska kändisar i simhopp, något som visade sig bli en smärtsam upplevelse för deltagarna.


I tisdagens Metro Göteborg beskrevs TV 3:s nya satsning "Kändishoppet" som en minst sagt smärtsam resa, där magplask och oplanerade landningar orsakat både blåmärken och nackspärr.

Att värktabeltten Panodil sponsrar programmet kommer antagligen väl till pass i sammanhanget.

Enligt Johanna Blom, produktchef för Panodil Zapp, är det MTG som ligger bakom idén till den passande placeringen av annonsen.
– Vi letar kontinuerligt efter format där vi tror oss kunna hitta vår målgrupp. Kändishoppet är ett spännande program och MTG har varit kreativa i framtagning av billboards vilket vi har uppskattat. Nu hoppas vi att programmet fortsätter leverera bra tittarsiffror så även vi slipper spänningshuvudvärk, säger Johanna Blom till Resumé.

Linda Myrin

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.