Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 5 februari 2013, 14:47
Joakim Kempff
Foto: Björn Elgstrand
Joakim Kempff har utsetts till mediebyrån Starcoms nye innovationschef. Dallas tidigare delägare och kundansvarige lämnar för medibyråsidan.
Ämnen i artikeln:
StarcomPå Starcom kommer Joakim Kempff, som tidigare var delägare och kundansvarig på den digitala byrån Dallas sthlm, nu att fokusera på att stärka och utveckla Starcoms utbud inom digitala, mobila och sociala medier.
– Hela vår bransch genomgår en stor förändring, där mediebyråerna spelar en mycket viktig roll och jag tycker att det är den mest spännande
platsen att vara på just nu, säger Joakim Kempff till Resumé.
Han tillägger att förståelsen för konsumenternas beteende och drivkrafter, i kombination med mediaplanering och innehåll, är en avgörande faktor för framgångsrik kommunikation.
Ämnen i artikeln:
Starcom