Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

"Kissannonsen" får sitt tredje lejon

Publicerad: 21 Juni 2018, 18:54

Åkestam Holsts kissannons vinner ett bronslejon i kategorin media och tar därmed hem sitt tredje lejon under årets Cannes Lions.


Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstCannes Lions 2018IKEAReklam

Åkestam Holsts "kissannons" för IKEA var på förhand den stora snackisen bland de svenska bidragen i Cannes Lions.

Och med en dag kvar av årets Cannes Lions är kampanjen även den mest prisade.

Efter att för två dagar sedan ha fått två guldlejon i printkategorin lägger man nu även till ett bronslejon, i kategorin media, till samlingen.

I mediekategorin prisas de bidrag som anses utforska nya gränser i ett visst medieslag.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.