Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Klädkedjor

Publicerad: 25 oktober 2011, 07:42

Anna Stinger, Åhléns, vinner kategorin Klädkedjor. – Det är resultatet av ett långsiktigt strategiarbete som vi nu börjar rulla ut i landet. Vi lyssnar väldigt väldigt mycket på våra kunder och har en aktiv kundklubb som ställer frågor till för att kunna uppnå det här på ett, för dem, relevant sätt. Det är nyckeln, säger hon till Resume.se.


Ämnen i artikeln:

101 marknadschefer

Anna Stinger. Foto. Björn Elgstrand.

Inför 101 marknadschefer sa Anna Stinger till Resume.se angående klädhandeln tapp under sommaren att man kommer att satsa på att gasa sig ur:
– Vem vill bromsa i en uppförsbacke? Vi kommer inte att dra ned på marknadsföringen, tvärtom kommer vi gå ut med full kraft med vårt nya reklamkoncept i september/oktober.

Åhléns samarbetar med We Are Group (reklambyrå), Mindshare (mediebyrå), Kaplan RM (rm-byrå) och Diplomat Communcations (pr-byrå).

Hon vinner kategorin före tvåan Anna Tillberg Pantzar, H&M, och Victor Appelqvist, Gina Tricot, på en tredjeplats.

Christian Ström

Ämnen i artikeln:

101 marknadschefer

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.