Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Klass 1-varning utfärdad

Publicerad: 24 april 2012, 08:31

Carlsberg-ägda ölvarumärket Pripps Blå drar igång en ny variant på det här med att Styrkan sitter i smaken. Öljätten har kopplat in flera "smakexperter"


Ämnen i artikeln:

CarlsbergPripps Blå

Den nya Pripps Blå-kampanjen kör igång på onsdag denna vecka och fokuserar på mode, konst och musik.

Carlsberg Sverige har också uppdaterat såväl ölets utseende som dess paketering inför kampanjen.

Nytt är också att man har kopplat in två "smakexperter".

Den ena är musikern, dj:n och klubbarrangören Gustav Bendt.

Den andra är designerna Ana Hernández, som ligger bakom modemärket Cornet Hernández och också är dj.

Byråer bakom kampanjen:
Design: NINE
Reklam: WDW Creative
Mediebyrå: OMD

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

CarlsbergPripps Blå

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.