Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 17 Oktober 2011, 06:46
I sin nya kampanj tar XL Bygg ett nytt grepp om klassiska ”2 för 1”. – 2 för 1 är ett uttjatat erbjudande. Men inte detta, då du själv får skapa erbjudandet - 1 rum blir 2 helt enkelt, säger Daniel Backman, AD på Falck & Co, som står bakom kampanjen i en pressrelease.
Ämnen i artikeln:
Falck & Co”2 för 1” står i det här fallet för möjligheten att med hjälp av en mellanvägg kunna göra om ett rum till två. Den nya kampanjen kommer att gå som uppslag i ViiVilla, ODR och print, både lokalt och nationellt.
XL-BYGG:
Robert Pripp
Falck & Co:
Projektledare Lennart Lundquist,
Planner Anders Frisk,
Creative Director Svante Heiding,
Art Director Daniel Backman,
Copy Angelica Lindgren,
Produktionsledare Camilla Donar
Christian Ström
Ämnen i artikeln:
Falck & Co