Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag02.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Klassiskt erbjudande i ny tappning

Publicerad: 17 Oktober 2011, 06:46

I sin nya kampanj tar XL Bygg ett nytt grepp om klassiska ”2 för 1”. – 2 för 1 är ett uttjatat erbjudande. Men inte detta, då du själv får skapa erbjudandet - 1 rum blir 2 helt enkelt, säger Daniel Backman, AD på Falck & Co, som står bakom kampanjen i en pressrelease.


Ämnen i artikeln:

Falck & Co

”2 för 1” står i det här fallet för möjligheten att med hjälp av en mellanvägg kunna göra om ett rum till två. Den nya kampanjen kommer att gå som uppslag i ViiVilla, ODR och print, både lokalt och nationellt.

Arbetsgrupp

XL-BYGG:
Robert Pripp

Falck & Co:

Projektledare Lennart Lundquist,
Planner Anders Frisk,
Creative Director Svante Heiding,
Art Director Daniel Backman,
Copy Angelica Lindgren,
Produktionsledare Camilla Donar

Christian Ström

Ämnen i artikeln:

Falck & Co

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.