Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag01.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Klirr skålar med kunden

Publicerad: 11 Mars 2013, 18:42

Bornicon & Salming är ett innovativt vin- och spritföretag med ett sortiment av drycker från hela världen. Nu har Bornicon & Salming valt Klirr Stockholm som reklambyrå.


Ämnen i artikeln:

KlirrKlirr Stockholm

– Ända sedan starten har Bornicon & Salming haft en positiv utveckling för sina varumärken och nu är det dags att ta nästa steg och i det steget ingår ett nytt byråsamarbete. Bornicon & Salming ville ha en partner med djup affärsmässig förståelse och med all den kunskap som krävs när man arbetar med alkoholhaltiga drycker vad gäller vår strikta alkoholmarknadsföringslag. Här känner vi att Klirr Stockholm har mycket att hjälpa oss, säger Johanna Lagerman, Brand Manager på Bornicon & Salming.

Det första resultatet av samarbetet med Klirr Stockholm är en redesign av vinboxarna för det australiensiska vinet De Bortoli.
– Vi har utgått från insikten att vin och mat hör ihop och bjuder därför på recept som passar till vinet och till vardagen. En box står ofta framme och då gör det ju ingenting om den både är snygg och innehåller tips, säger Caroline Thunved, Projektledare på Klirr Stockholm.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

KlirrKlirr Stockholm

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.