Reklam
Komms ordförande om kritiken mot vaccinationskampanjen: ”Kan vi bara övertyga några är jag nöjd”
Publicerad: 24 maj 2021, 12:23
Under helgen har Komms kampanj ”Kavla upp” kritiserats för att använda ineffektiva metoder. ”Vi använder de verktyg vi tycker vi är bäst på”, säger styrelseordförande Helena Westin.
Ämnen i artikeln:
KOMMIgår hade kampanjen ”Kavla upp” premiär. Kampanjen är ett initiativ från Komm och ett antal medlemsbyråer med målet att genom flera kommunikationsinsatser öka vaccinationsviljan hos svenska folket. En stor del
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.