onsdag8 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Komms ordförande om kritiken mot vaccinationskampanjen: ”Kan vi bara övertyga några är jag nöjd”

Publicerad: 24 maj 2021, 12:23

Under helgen har Komms kampanj ”Kavla upp” kritiserats för att använda ineffektiva metoder. ”Vi använder de verktyg vi tycker vi är bäst på”, säger styrelseordförande Helena Westin.

Ämnen i artikeln:

KOMM

Thomas Nilsson

thomas.nilsson@resume.se


Igår hade kampanjen ”Kavla upp” premiär. Kampanjen är ett initiativ från Komm och ett antal medlemsbyråer med målet att genom flera kommunikationsinsatser öka vaccinationsviljan hos svenska folket. En stor del

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev