Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag25.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Kris för färdiglagat – då släpper de första reklamfilmen

Publicerad: 12 Februari 2013, 09:41

Skärmdump från filmen.

Färdiglagad mat upplever just nu en förtroendekris efter Findus ökända hästlasagne. Då släpper Gooh sin första reklamfilm någonsin, där kvalitet står i fokus.


Ämnen i artikeln:

Acne

Det är Acne som har gjort filmen för Gooh, som är inspelad på Operakällaren där talespersonen Stefano Catenacci är kökschef. Vi får se hur maten förpackas under kristallkronorna.

– Allt fler upptäcker Gooh för vår goda smak och fina råvaror. Idag är det tyvärr många som undviker färdigmat av olika anledningar. Det är något vi vill ändra på. Vi ska nu slå hål på färdigmatsmyten och visa att det finns färdiglagad mat med mycket smak och god kvalitet som är lagad från grunden, säger Sara Larsdotter, Marknadschef på Gooh i ett pressmeddelande.  

Med hjälp av Operakällarens kvalitetsstämpel vill de understryka sin premiumkaraktär.  
– Genom vår film, Gooh – en bit av Operakällaren, vill vi visa hur det går till när våra rätter tillagas i samarbetet med Stefano Catenacci och Operakällaren, kommenterar Sara Larsdotter.

Arbetsgrupp
Kund: Sara Larsdotter, Marknadschef Gooh Produktionsbolag: Acne Producion Regissör: Ensrettet Exekutiv producent: Pia Dueholm Producent: Josefin Kollberg  Offline: Ola Ohlsson, Nostromo Post: Edward Negussie (Grade), Peter "Törna" Törnestam (online), Chimney Ljud: Mattis Eklund, Ljudligan

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Acne

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.