Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag25.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Kronan på (hant)verket för Epic Split

Publicerad: 23 April 2014, 14:25

Succén är gränslös för Epic Split. Filmen med Jean-Claude van Damme avslutar galan med att koras till bästa hantverk.


Ämnen i artikeln:

Volvo TrucksEpic SplitGuldägget 2014Forsman & Bodenfors

Forsman & Bodenfors och Volvo Trucks plockar hem även kategorin Hantverk (Film/Ljud) för Epic Split.

Den har hyllats. klickats (72 miljoner visningar på Youtube), tokdelats och belönats – och segertåget bara fortsätter.

Forsman & Bodenfors har inför galan haft stora förväntningar på kampanjen som ingår i "Live Test Series” och byrån kan nu jubla rejält.

Silverägg (Bild) gick till Garbergs NK-kampanj ”Varje dag är en doft” och till Acne (Digitalt" för ”ALB Whispers – trojan”.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.