Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Kvällspressen Impact till Abby Norm

Publicerad: 13 april 2011, 12:55

Kvällspressen Impact, Aftonbladets, Expressens, Kvällspostens och GTs gemensamma annonssamarbete, väljer Abby Norm som ny reklambyrå efter pitch.


Ämnen i artikeln:

Abby PriestAndreas Morne

– Viktigast för oss har varit att hitta en reklambyrå som har djup kunskap om vår bransch och affär. Efter att ha träffat att antal byråer föll valet på Abby Norm som förutom hög kreativ nivå snabbt visade på gedigen affärsförståelse. Dessutom är de både ett mycket trevligt och samtidigt drivet gäng som hela tiden är på tårna” säger Johan Olsson, Försäljningschef på Kvällspressen Impact i ett pressmeddelande.

Andreas Morne, vd på Abby Norm gläds åt det nya uppdraget:

– Det här är ett prestigeuppdrag som man inte vinner om man inte har torrt på fötterna. Och det gör det naturligtvis extra roligt. Jag måste också säga att vi är extra stolta över att de valt oss på grund av vår specifika branschkompetens, säger Andreas Morne i en kommentar.

Tero Marjamäki

Ämnen i artikeln:

Abby PriestAndreas Morne

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.